Beiersdorf produkti gūst panākumus visā pasaulē, jo patērētāji mums uzticas. Lai vēl vairāk nostiprinātu šo uzticību, mēs veicam ievērojumus ieguldījumus dermatoloģiskajos pētījumos un inovatīvās tehnoloģijās, globālo un lokālo tendenču analīzē, kā arī zīmola identitātes uzturēšanai visā pasaulē.
Beiersdorf zīmoli apvieno starptautiskas tendences ar vietējo patērētāju vajadzībām, jo pasaulē nav divu identisku tirgu – lietotāju ādas prasības dažādos kontinentos ievērojami atšķiras. Mēs veicam detalizētas patērētāju aptaujas un uzturam vietējos Ādas Izpētes Centrus, lai būtu iespējami tuvu mūsu patērētājiem.
Viens no faktoriem, kas veicina mūsu panākumus visā pasaulē, ir spēja inovāciju spēja. Produktu izpētes un attīstības procesi vienmēr ir spēlējuši svarīgu lomu Beiersdorf organizācijā. Daudzi no mūsu Izpētes un attīstības projektu rezultātiem, piemēram, NIVEA krēma izgudrošana, kas 1911. gada radīja revolūciju pasaules ādas kopšanā, ir palīdzējuši uzstādīt globālus kvalitātes standartus.