NIVEA MEN

Efektīva un vienkārša ādas kopšana aktīviem vīriešiem

Maza piepūle, lielisks rezultāts
- Sāc dienu mundri - 

Maza piepūle, lielisks rezultāts
- Sāc dienu mundri - 

NIVEA MEN is a worldwide leading men's face care brand. The range extends from intensive face cream to energizing shower gel and cool hair-styling gel. The slogan, “It starts with you!” is just as simple and powerful as the products.

Uz tīmekļa vietni
Fakti par zīmolu
  • NIVEA MEN

    Viens no vadošajiem zīmoliem vīriešu sejas ādas kopšanas līdzekļu jomā
    Izstrādājot produktus, tiek ņemtas vērā specifiskās reģionu īpatnības

    Galvenā uzmanība tiek pievērsta produktiem, kas iedarbojas pēc iespējas ātrāk un efektīvāk
    Pēdējo gadu laikā vīriešu kosmētikas tirgus ir pieaudzis aptuveni par 5%
    Vīriešu āda ir par 15–20% biezāka nekā sievietēm
  • Vīriešu sejas ādas kopšanas līdzekļu tirgus

    Vīriešu paradumi vannasistabā

    Beiersdorf veiktajos tirgus pētījumos ir iegūti atklājumi par vīriešu ikdienas paradumiem vannasistabā. Britu vīrieši vannasistabā ik dienu pavada vidēji 26 minūtes, bet vācu vīrieši — aptuveni 30,7 minūtes, tādējādi ierindojoties tūlīt aiz itāļiem. Vīriešu kosmētikas tirgus dati atspoguļo, cik svarīga vīriešiem ir ādas kopšana. Pēdējo gadu laikā tās nozīme ir pieaugusi vidēji par 5%.

  • Kopšanas motivācija

    Konkurētspēja pret labsajūtu

    Labsajūtas faktoram ādas kopšanā vīrieši nepiešķir būtisku nozīmi (vismaz pagaidām). Ievērot ādas kopšanas režīmu vīriešus motivē viņu kolēģi darbā vai viņu partneri. Beiersdorf aptaujā noskaidrots, ka ādas kopšanas produktu izmantošana liek vairāk nekā 65% vācu vīriešu justies daudz pievilcīgāk un vairāk nekā pusei no viņiem — daudz pārliecinātākiem par sevi.

  • Vīriešu ādas īpatnības

    Vai vīriešu āda ir biezāka?

    Vīriešu ādas ārējais slānis ir par 15–20% biezāks nekā sievietēm un satur vairāk kolagēna. Stingrākās struktūras dēļ vīriešu āda ir noturīgāka pret UV starojumu un kaitīgo vides iedarbību, tādēļ vīriešiem nepieciešams mazāk mīkstinošu, bet vairāk mitrinošu līdzekļu nekā sievietēm.

  • Vīriešu ādas atšķirības dažādās pasaules daļās

    Atšķirīgas ādas kopšanas prasības katrā valstī

    Specifiskajām reģionālajām īpatnībām ir būtiska nozīme produktu izstrādes procesā. Francūžiem vairumā gadījumu ir sausa āda ar noslieci uz nepilnībām. Krievu vīriešiem ir visjutīgākā āda. Savukārt pusei Ķīnas vīriešu nepieciešami produkti, kas paredzēti taukainai ādai.

  • Ātra un efektīva iedarbība

    Vīriešu patiesās vēlmes

    Sievietēm patīk rūpēties par savu ādu, bet vīrieši uzskata, ka tas ir apgrūtinājums. Viņi vēlas produktus, kas ātri pielietojami un sniedz ātrus rezultātus. Tas pierādījies daudzos Beiersdorf pētījumos, tādēļ NIVEA MEN koncentrējas uz tādu produktu izstrādi, kas iedarbojas pēc iespējas ātrāk un efektīvāk.

    Uz tīmekļa vietni
  • Vīriešu sejas ādas kopšanas līdzekļu tirgus

    Vīriešu paradumi vannasistabā

    Vīriešu sejas ādas kopšanas līdzekļu tirgus

    Beiersdorf veiktajos tirgus pētījumos ir iegūti atklājumi par vīriešu ikdienas paradumiem vannasistabā. Britu vīrieši vannasistabā ik dienu pavada vidēji 26 minūtes, bet vācu vīrieši — aptuveni 30,7 minūtes, tādējādi ierindojoties tūlīt aiz itāļiem. Vīriešu kosmētikas tirgus dati atspoguļo, cik svarīga vīriešiem ir ādas kopšana. Pēdējo gadu laikā tās nozīme ir pieaugusi vidēji par 5%.

  • Kopšanas motivācija

    Konkurētspēja pret labsajūtu

    Kopšanas motivācija

    Labsajūtas faktoram ādas kopšanā vīrieši nepiešķir būtisku nozīmi (vismaz pagaidām). Ievērot ādas kopšanas režīmu vīriešus motivē viņu kolēģi darbā vai viņu partneri. Beiersdorf aptaujā noskaidrots, ka ādas kopšanas produktu izmantošana liek vairāk nekā 65% vācu vīriešu justies daudz pievilcīgāk un vairāk nekā pusei no viņiem — daudz pārliecinātākiem par sevi.

  • Vīriešu ādas īpatnības

    Vai vīriešu āda ir biezāka?

    Vīriešu ādas īpatnības

    Vīriešu ādas ārējais slānis ir par 15–20% biezāks nekā sievietēm un satur vairāk kolagēna. Stingrākās struktūras dēļ vīriešu āda ir noturīgāka pret UV starojumu un kaitīgo vides iedarbību, tādēļ vīriešiem nepieciešams mazāk mīkstinošu, bet vairāk mitrinošu līdzekļu nekā sievietēm.

  • Vīriešu ādas atšķirības dažādās pasaules daļās

    Atšķirīgas ādas kopšanas prasības katrā valstī

    Vīriešu ādas atšķirības dažādās pasaules daļās

    Specifiskajām reģionālajām īpatnībām ir būtiska nozīme produktu izstrādes procesā. Francūžiem vairumā gadījumu ir sausa āda ar noslieci uz nepilnībām. Krievu vīriešiem ir visjutīgākā āda. Savukārt pusei Ķīnas vīriešu nepieciešami produkti, kas paredzēti taukainai ādai.

  • Ātra un efektīva iedarbība

    Vīriešu patiesās vēlmes

    Ātra un efektīva iedarbība

    Sievietēm patīk rūpēties par savu ādu, bet vīrieši uzskata, ka tas ir apgrūtinājums. Viņi vēlas produktus, kas ātri pielietojami un sniedz ātrus rezultātus. Tas pierādījies daudzos Beiersdorf pētījumos, tādēļ NIVEA MEN koncentrējas uz tādu produktu izstrādi, kas iedarbojas pēc iespējas ātrāk un efektīvāk.

    Uz tīmekļa vietni