Mūsu stratēģija: Blue Agenda

Blue Agenda nosaka mūsu turpmāko virzību.
Štefans F. Haidenraihs (Stefan F. Heidenreich), Beiersdorf AG valdes priekšsēdētājs

Beiersdorf ir kļuvis par to, kas tas ir šodien, izprotot patērētāju vajadzības un vēlmes, rūpīgi pārvaldot zīmolu, kā arī izpētē un izstrādē koncentrējoties uz inovācijām. Un tomēr mūsu mērķis ir strādāt arvien labāk un uzturēt uzņēmuma attīstības ilgtspēju ilgtermiņā. Mūsu vīzija ir būt pirmajiem ādas kopšanas līdzekļu jomā attiecīgajos tirgos un kategorijās. Mūsu virzienrādis ir stratēģija Blue Agenda. Tā tika pieņemta 2012. gadā un rāda ceļu, pa kuru mums iet, lai stātos pretī izaicinājumiem nākotnē un sasniegtu izvirzītos mērķus. Šī stratēģiskā programma ir paredzēta mūsu zīmolu stiprināšanai, inovāciju spēju uzlabošanai, tirgus daļas palielināšanai jaunattīstības tirgos un mūsu uzticīgajiem darbiniekiem.

Blue Agenda īss apskats